torsdag den 17. januar 2008

fødselsdag på stranden ;-)


På Sydfalsters østkyst findes den dejligste, brede sandstrand.... man kan gå kilometervis langs vandet.
Med vandet på den ene side, og et bredt grønt område samt dige på den anden, er der masser af plads til at gå ugenert i timevis!

I dag må jeg erkende at jeg runder de 39 år, og jeg valgte at fejre det sammen med hundene med en laaang gåtur i dette dejlige område af Danmark.

Det var en skøn tur, og nu skal vi bare slappe af og hygge resten af dagen :o)

Min kæreste, Kim, er på arbejde, så jeg og hundene er alene frem til lørdag... vi glæder os til han kommer hjem igen ;-)

Det dogdancingprogram jeg har sat sammen til Chester, indeholder bl.a. en krybe-øvelse. Det er en ny øvelse for Chester, som vi arbejder lidt på hver dag... Vi har trænet det 3-4 gange ind til videre :-)
På dage hvor vejret ikke indbyder til så meget udendørsaktivitet, da kan flere af de øvelser, der indgår i Chesters program, sagtens trænes indendørs.... bl.a krybe... så jeg kan ikke bruge vejret som undskyldning for ikke at få trænet med ham ;-)
Det er noget andet med agility i haven... det kræver at vejret er til det, for hundenes sikkerheds skyld!


Nu har jeg nogle dejlige trætte hunde liggende omkring mig.... de får virkelig brugt sig, når turen går til den store dejlige strand langs Østersøen ;-)

Ingen kommentarer: