søndag den 16. december 2007

Tina Mette's blog.

Hey..... Nu har jeg fået mig en blog, som jeg vil skrive lidt på når jeg har tid.

Jeg hedder Tina Mette Jørgensen... i hundekredse nok bedst kendt som "Tina-Chester" ;-)
Sammen med min kæreste, Kim, hans datter Mia, og vores 4 hunde, bor vi nu på andet år ved NordFalsters kyst, ikke langt fra Broen!

Denne blok vil handle om en af mine store lidenskaber.... hunde og træning!!

Her vil jeg skrive om mine hunde, hvem jeg er, agility og ellers hvis der sker noget særligt i vores "hunde-verden" ;-)

Der vil bl.a. blive vist videoklip af mine hunde fra agilitytræning og konkurrencer, dogdancing, tricks, samt billeder fra udstilling m.m.


Indtil jeg får min hjemmeside op at stå, da vil jeg benytte denne blok til, at formidle begivenheder, træningsmetoder (gamle og nye) som kunne have interesse for nogle hundefolk!!


De bedste hilsner fra Tina Mette Jørgensen ;-)


3 kommentarer:

Zarvo Shelties sagde ...

Hej Tina.

Til lykke med din nye blok, det var dejligt at læse dine profiler, over dine tre Shelties, specielt Chesters, da han jo er opdrættet af mig.
Glæder mig til at se din hjemmeside, når du får den op og stå.

Held og lykke fremover, ønskes du af Bianca & alle zarvo shelties.

Johanna sagde ...

En lille hilsen fra alle Bluewyle hundene!!! Ejeren er sendt til Australien i 3 uger saa vi holder ferie hos hundevennerne!!!
Hilsen Johanna's hunde
Bluewyle.blogspot.com

Unknown sagde ...

Hej Tina,

Skønt, du endelig har fået en blog - du har nu fået en trofast læser :-)

Hilsen Carina
www.aikandi.dk