lørdag den 7. februar 2009

Bellehvalpe 4 uger

Da jeg besøgte kennel Fæhunden i onsdags, da stod det klart, at jeg har en forkærlighed for 2 af de 4 hanhvalpe...

Den ene er den der har de tydeligste tan-farver... han "taler" til mig... og har nok gjort det helt fra første gang jeg så hvalpene!!

Den anden er den med mere end et halvt hvidt hoved. Øjet i den hvide side er meget blåt, næsten hypnotisk... en helt vildt smuk og klar blå farve, som jeg er helt betaget af. Han er en af de største i kuldet... men da hverken mor eller far er specielt store, da har det nok ikke den største betydning!

Begge hanner er "fremme i skoene", de virker meget kvikke... og de har hver i sær deres specielle personlighed. Jeg kan ikke på dette tidspunkt fremhæve den ene frem for den anden... Jeg kan bare rigtig godt lide dem begge, de har noget helt særligt over sig :-)

Her er en montage med billeder af de to drenge fra i onsdags, hvor hvalpene er blevet 4 uger og 1 dag:


Ingen kommentarer: